Friday, January 18, 2008

Soesjie.

Het moet gezegd worden: nog een gelukkig nieuwjaar.

Eindelijk was het dan zover, ik ging mijn eigen sushi maken. Na een vermoeiende reis vanuit Kopenhagen (het was super, foto's volgen) kwamen mijn lief en ik een beetje chagrijnig aan in mijn huis. Het was 1 januari en we hadden helemaal niet aan een koelkast vol welkomsteten verwacht. Bijna was ik vergeten dat ik hiervoor mijn huisgenootje al met een smsje vanuit Kopenhagen had ingeschakeld. Wat bleek? Zij en haar vriendje (die toevallig mijn neef is) hadden een sushi-avond voorbereid. Nu ben ik al een tijdje enorm verslaafd aan alles wat op sushi lijkt, maar ik had het nog nooit zelf gemaakt. Al zeg ik het zelf, ik was best goed voor een beginner. Het resultaat:



T.R.O.T.S., jawel.

No comments:

Post a Comment