Monday, June 04, 2007

Wat is Macedonië?

Hoewel ik probeer mijn naaste omgeving niet te belasten in mijn drift Macedonië (of Former Yugoslav Republic Of Macedonia) populair te maken, zal ik er toch over schrijven. In het land waar mijn grootouders zijn geboren is nog zoveel te ontdekken, te beleven. Iets wat mij na 21 jaar nog steeds niet verveelt.
Om een idee te geven van Macedonië staan hieronder drie filmpjes gemaakt door 'avonturist' Richard Bangs. Aankomende zomer zal ik zelf een verslag maken van Ohrid, in tekst én beeld. Se gledame.

The Common Origins of Religion and Science
When Alexander was King
What is Macedonia?

1 comment:

  1. Lieve Arja,

    We zijn erg benieuwd naar het vervolg. De filmpjes hebben we met grote interesse bekeken. Veel liefs, Slavica, Stefan en Hans

    ReplyDelete